SUBARU behaalt topscores in Amerikaanse klantentevredenheidsindex automobiel-onderzoek

SUBARU behaalt topscores in Amerikaanse klantentevredenheidsindex automobiel-onderzoek

Subaru door klanten als hoogste gerangschikt in algemene kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid.

CAMDEN, N.J. – 6 oktober 2021 – Subaru of America, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat de autofabrikant het hoogst is gerangschikt op het gebied van algehele kwaliteit, voertuigveiligheid en betrouwbaarheid in de 2021 American Customer Satisfaction Index Survey (ACSI) Automobile Study. Uit de studie, waarin de prestaties van automerken worden beoordeeld, blijkt dat Subaru voor het tweede achtereenvolgende jaar de nummer één blijft op het gebied van voertuigveiligheid onder voertuigen voor de massamarkt.

Deze onderscheiding is gebaseerd op de beoordelingen van klanten over de prestaties van hun eigen auto’s. Subaru-klanten beoordeelden de kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid van het merk als het hoogste van alle merken in de auto-industrie. In de ACSI 2020-2021 Automotive Study werd Subaru als volgt beoordeeld:

• • #1 merk voor kwaliteit in de auto-industrie

• • #1 merk voor betrouwbaarheid in de auto-industrie

• • #1 merk voor veiligheid in de auto-industrie

Deze scores zijn berekend op een schaal van 0 tot 100 in de ACSI met behulp van verschillende enquêtevragen die verschillende facetten van klantervaringen met het product of de dienst meten. “Bij Subaru zijn we toegewijd aan het bouwen van voertuigen waarop onze klanten kunnen vertrouwen, en dat is een reden waarom klanten jaar na jaar voor Subaru-voertuigen blijven kiezen”, aldus Thomas J. Doll, President en CEO van Subaru of America, Inc. “Wij zijn trots om deze rangschikking van de ACSI te ontvangen en we kijken ernaar uit om onze lange traditie voort te zetten in het leveren van veilige voertuigen van hoge kwaliteit aan onze tevreden klanten.” De ACSI, opgericht in 1994, is de enige nationale sectoroverschrijdende maatstaf voor klanttevredenheid in de Verenigde Staten. De ACSI produceert een nationale index van klanttevredenheid, die elk kwartaal wordt bijgewerkt, plus jaarlijkse scores voor meer dan 350 bedrijven in 46 consumentenindustrieën die in verschillende maanden van het jaar worden gepubliceerd. De ACSI voert elk jaar meer dan 300.000 interviews om klantbeoordelingen te verzamelen uit willekeurige steekproeven van huishoudens die representatief zijn voor de Amerikaanse bevolking.

Kijk voor meer informatie over de ACSI en de automobiel rangschikking op:

https://www.theacsi.org/news-and-resources/customer-satisfaction-reports/reports-2021/acsi-automobile-study-2020-2021 .

Over Subaru of America, Inc.

Subaru of America, Inc. (SOA) is een volledige dochteronderneming van Subaru Corporation in Japan. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in een zero-landfill-kantoor in Camden, N.J., en verkoopt en distribueert Subaru-voertuigen, onderdelen en accessoires via een netwerk van meer dan 630 retailers in de Verenigde Staten. Alle Subaru-producten worden vervaardigd in afvalvrije fabrieken en Subaru uit Indiana Automotive, Inc. is de enige Amerikaanse autofabriek die door de National Wildlife Federation is aangewezen als leefgebied voor wilde dieren in de achtertuin. SOA wordt geleid door de Subaru Love Promise, de visie van het bedrijf om liefde en respect te tonen aan iedereen en om zijn gemeenschappen en klanten in het hele land te ondersteunen. In de afgelopen 20 jaar heeft SOA meer dan $ 200 miljoen gedoneerd aan goede doelen waar de Subaru-familie om geeft, en haar medewerkers hebben meer dan 63.000 vrijwilligersuren gemaakt. Als bedrijf gelooft Subaru dat het belangrijk is om zijn steentje bij te dragen aan het maken van een positieve impact in de wereld, omdat dit het juiste is om te doen.

Bron: Subaru Of America. Ga voor meer informatie naar https://media.subaru.com

Back to top