Forbes rangschikt Subaru voor het tweede jaar op rij als beste merk voor sociale impact
- 26/04/2024
- Subaru, V.J.B. Motors Nieuws
- Posted by V.J.B. Motors
- Reacties uitgeschakeld voor Forbes rangschikt Subaru voor het tweede jaar op rij als beste merk voor sociale impact
Tokio, 26 april 2024 – Subaru Corporation is verheugd aan te kondigen dat Subaru opnieuw door Forbes is erkend als een van de topmerken voor sociale impact in de VS. Voor het tweede achtereenvolgende jaar stond Subaru op nummer twee in de Forbes’ Best Brands for Social Impact 2024-lijst en bleef het het topmerk in de autocategorie.
De tweede jaarlijkse Social Impact List van Forbes is gemaakt in samenwerking met HundredX en erkent bedrijven die het meest worden bewonderd door beoordelingen te evalueren in vier enquêtecategorieën: algemene merkwaarden en vertrouwen, sociale standpunten, duurzaamheid en gemeenschapsondersteuning. De enquête analyseerde de antwoorden van meer dan 185.000 consumenten over merken en producten, en verzamelde bijna 4,5 miljoen beoordelingen over meer dan 3.000 unieke merken. Een trend die dit jaar werd opgemerkt, was dat merken het bijzonder goed deden wanneer klanten hun impact in lokale gemeenschappen konden zien, wat aansluit bij de toewijding van Subaru en zijn retailers om de Subaru Love Promise in de VS na te komen.
De lijst van Best Brands for Social Impact van Forbes erkent bedrijven op basis van hun waarden, duurzaamheid en steun van de gemeenschap. De antwoorden werden verzameld via een online enquête van maart 2023 tot en met februari 2024, waarin consumenten werd gevraagd merken en producten te beoordelen in meer dan een dozijn categorieën, waaronder kwaliteit, waarde, klantenservice en meer.
Ga voor meer informatie over Forbes’ Best Brands for Social Impact 2024 naar Forbes.com. Ga voor meer informatie over de Subaru Love Promise naar Subaru.com/love-promise.
Om onze visie van “Delivering Happiness to All” te verwezenlijken, zal Subaru onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en “Plezier en gemoedsrust” bieden aan onze klanten en andere belanghebbenden door initiatieven te promoten op basis van het wereldwijde duurzaamheidsbeleid van SUBARU. Subaru streeft ernaar een echt wereldwijd bedrijf te zijn waarbij elke werknemer duurzame groei stimuleert, terwijl het zijn inspanningen voortzet om bij te dragen aan de realisatie van een plezierige en duurzame samenleving. Subaru Group’s inspanningen op het gebied van duurzaamheid en MVO: https://www.subaru.co.jp/en/csr/
Bron: Subaru Corporation: https://www.subaru.co.jp/news/
Bron: Subaru of America: https://media.subaru.com/