SUBARU krijgt derde opeenvolgende J.D. POWER AUTOMOTIVE BRAND LOYALTY AWARD
- 02/08/2021
- Subaru, V.J.B. Motors Nieuws
- Posted by V.J.B. Motors
- Reacties uitgeschakeld voor SUBARU krijgt derde opeenvolgende J.D. POWER AUTOMOTIVE BRAND LOYALTY AWARD
Subaru voor derde jaar op rij gerangschikt als “Beste merkloyaliteit in de auto-industrie”
Subaru of America, Inc. kondigt aan dat de autofabrikant voor het derde achtereenvolgende jaar de hoogste onderscheidingen heeft gekregen in de J.D. Power 2021 Best Brand Loyalty Award. De onderscheiding erkent automerken voor een combinatie van levensduur, waarde, vertrouwen en prestaties die voortkomen uit de J.D. Power U.S. Automotive Brand Loyalty Study. Subaru behaalde een loyaliteitspercentage van 61,8%, de hoogste algemene score voor zowel de massamarkt (niet-luxe) als luxe autofabrikanten.
“Bij Subaru streven we ernaar om meer te zijn dan een autobedrijf in alles wat we doen – het is de kern van wat ons Subaru maakt, en we geloven dat dit de reden is waarom onze gewaardeerde eigenaren voor Subaru blijven kiezen”, aldus Thomas J. Doll, President en CEO, Subaru of America, Inc. “Deze onderscheiding van JD Power is een klinkende versterking van de loyaliteit van onze klanten en we zijn zo trots dat we hen langdurige waarde kunnen bieden, als autofabrikant en als kracht voor het goede in onze gemeenschappen.”
Met behulp van gegevens van het Power Information Network heeft de J.D. Power U.S. Automotive Brand Loyalty Study berekend of een eigenaar hetzelfde merk heeft gekocht nadat hij een bestaand voertuig had ingeruild voor een nieuw voertuig. Klantloyaliteit is gebaseerd op het percentage autobezitters dat voor hetzelfde merk kiest bij het inruilen of kopen van hun volgende voertuig. De berekeningen van de Amerikaanse Automotive Brand Loyalty Study 2021 zijn gebaseerd op transactiegegevens van juni 2020 tot en met mei 2021 en omvatten alle ingeruilde modeljaren.
De prijs rangschikt merkentrouw als een essentiële ambitie voor autofabrikanten, omdat het ertoe leidt dat klanten hun leasecontract van hetzelfde merk opnieuw kopen of verlengen. Zodra merkloyaliteit is gevestigd, zullen klanten het automerk vermoedelijk aanbevelen aan andere vrienden en familie. Subaru scoorde het hoogst in zijn segment op basis van de reputatie van de autofabrikant om veiligheid, vertrouwen en waarde op de voorgrond te plaatsen van autoshopping.
Ga voor meer informatie over de J.D. Power Best Brand Loyalty Awards en andere prijsinformatie naar jdpower.com/awards.
Bron: https://media.subaru.com/pressrelease/1778/1/subaru-secures-third-consecutive-j.d-power-automotive-brand