SUBARU UITGEROEPEN TOT BESTE ALGEMENE MERK EN MEEST VERTROUWDE MERK IN 2020 KELLEY BLUE BOEK BRAND IMAGE AWARDS
Subaru behaalt de hoogste gemiddelde score over alle beoordelingen voor niet-luxe modellen
Subaru of America, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat het is gehonoreerd in drie grote categorieën van de 2020 Kelley Blue Book Brand Image Awards, waaronder het beste algemene merk, het meest vertrouwde merk en het beste prestatiemerk. Met de erkenning van dit jaar heeft Subaru nu zes opeenvolgende jaren het Most Trusted Brand gewonnen, naast drie Best Overall Brand-awards en vier totale Best Performance Brand-awards.
Als ontvanger van de Best Overall Brand-prijs behaalde Subaru de hoogste gemiddelde score voor alle beoordelingen van niet-luxe modellen, naast de titels Most Trusted Brand en Best Performance Brand. Kelley Blue Book-kopers kozen voor Subaru op basis van de reputatie van de autofabrikant voor het leveren van veilige, ruime, zuinige voertuigen die voldoen aan de behoeften van zowel de dagelijkse consument als diegenen die op zoek zijn naar meer bruikbaarheid en prestaties tegen de juiste prijs.
“Subaru-eigenaren weten dat hun aankoop van een voertuig meer garandeert dan veiligheid en betrouwbaarheid op de weg; het komt met een levenslange toewijding van onze Subaru-familie aan de uwe, “zei Thomas J. Doll, President en CEO, Subaru of America, Inc.” We zijn vereerd dat Kelley Blue Book opnieuw het vertrouwen, de loyaliteit en het vermogen heeft erkend dat onze merkimago inspireert. Subaru heeft een reputatie opgebouwd voor het leveren van merkspecifieke functies zoals standaard vierwielaandrijving (symmetrical All Wheel Drive) op al zijn volumemodellen en toonaangevende veiligheid met de EyeSight-bestuurdersassistentie-systemen.”
De Kelley Blue Book Merk Imago Awards erkennen de indrukwekkende prestaties van autofabrikanten bij het creëren en onderhouden van merk-specifieke attributen die het enthousiasme van het publiek verhogen. Winnaars worden gekozen op basis van perceptiegegevens van consumentenauto’s uit Kelley Blue Book’s Brand Watch-onderzoek.
Brand Watch is een online onderzoek naar merk- en modelperceptie-tracking, dat jaarlijks meer dan 12.000 in-market shoppers voor nieuwe voertuigen aanboort op KBB.com. De zeer uitgebreide studie biedt inzicht in hoe kopers belangrijke factoren waarnemen die hun aankoopbeslissingen aansturen en merk / modelbekendheid en loyaliteit onder kopers van nieuwe auto’s vastlegt.
Ga voor meer informatie over de 2020 Kelley Blue Book Brand Image Awards naar https://www.kbb.com/articles/awards/brand-image-awards