SUBARU KIEST VOOR DEALERSALON, LANCEERT CAMPAGNESLOGAN “DISCOVER THE DIFFERENCE” EN KONDIGT SALONCONDITIES AAN
Subaru kondigt vandaag het Subaru-dealersalon aan en lanceert de daarbij horende campagneslogan “Discover the Difference”. Door de coronacris zal in januari 2021 geen Brussels Motor Show plaatsvinden. Subaru blijft echter niet bij de pakken zitten en wil het koopmoment voor de consument in het begin van het jaar behouden. Subaru kiest daarom resoluut voor een ‘dealersalon’ met als thema “Discover the Difference”. Daaraan gekoppeld zal Subaru ook heel interessante saloncondities aanbieden op het ganse gamma.
Luc Gyzels, woordvoerder bij Subaru BeLux: “De echte autokenner is al vertrouwd met de nieuwste modellen van Subaru en is overtuigd van alle voordelen. Maar als nichemerk is Brussels Motor Show traditiegetrouw voor ons het moment bij uitstek om ons gamma en nieuwigheden voor te stellen aan het grote publiek. Aangezien Brussels Motor Show niet in zijn gewone vorm kan doorgaan, bieden we alle consumenten de kans om onze nieuwste modellen te ontdekken bij de lokale dealer. Om de bezoekers in de veiligste en coronaproof omstandigheden te ontvangen, bouwen we bij onze dealers extra ontvangstruimtes en zullen we zowel de binnen- als buitenzijde van de showrooms extra aankeden met podia en opvallende verlichting zodat de nieuwe modellen in de schijnwerpers worden geplaatst.”
“Het voordeel van zo’n dealersalon is dat geïnteresseerden op afspraak bij de dealers in alle rust en coronaproof testritten kunnen maken met onze verschillende modellen en zo meteen aan de levende lijve het veiligheidsarsenaal ontdekken. Onze gerenommeerde veiligheids- en assistentiesystemen zijn niet altijd gemakkelijk om te tonen of uit te leggen op het Autosalon, dus consumenten kunnen aan de hand van praktische sessies en demonstraties hiermee kennis maken en zichzelf overtuigen van het nut van onder andere Reverse Automatic Braking, Pre-collision Braking System en het Driving Monotoring System. We dagen dan ook iedereen uit om eerst andere automerken te proberen en dan pas naar Subaru te komen. Want eenmaal je met een Subaru gereden, kun je pas echt het verschil ervaren.”
Om deze oproep kracht bij te zetten, start Subaru ook de campagne “Discover the Difference”. In deze campagne zal Subaru de focus leggen op veiligheid, plezier en duurzaamheid (Safe, Fun, Tough).
Ontdek veiligheid
Subaru streeft naar nul verkeersdoden in 2030 en zet volop in op de veiligheid van de chauffeur, de passagiers en alle overige weggebruikers. Daar dragen EyeSight, vierwielaandrijving, de boxermotor, het Driver Monitoring System en tal van andere spitsvondigheden in het ontwerp toe bij. Om maar een paar dingen te noemen: een groot glasoppervlak, een smalle A-stijl, grote spiegels, uitstekend zicht rondom en nog veel meer maken dat Subaru’s tot de veiligste in hun klasse behoren. Ook zijn de auto’s veilig door hun uitstekende wegligging, ook weer dankzij de onderscheidende techniek van All-Wheel Drive en de boxermotor.
Ontdek plezier
De boxermotor en AWD maken Subaru’s leuk om mee te rijden. Zoals de mogelijkheid om overal te komen waar je maar wilt (dankzij de bovengemiddelde wegligging en terreincapaciteiten) ook aan het Fun-element bijdraagt. Een Subaru gaat door waar andere stoppen. In dat licht: een auto mag niet de beperking zijn voor wat zijn bestuurder die dag wil gaan doen: wil je off road, een Subaru kan het, wil je die dag in de sneeuw aan de gang, een Subaru kan het.
Ontdek duurzaamheid
Een Subaru gaat niet snel kapot, ze zijn gemaakt om lang mee te gaan. 300.000 km en meer is zeker niet uitzonderlijk voor een Subaru. Ander sterk punt is de betrouwbaarheid. Van alle Subaru’s die de afgelopen tien jaar zijn geproduceerd, rijdt 97% nog steeds. Subaru-rijders zijn bovendien trouw en loyaal aan hun merk. Uit Duits onderzoek blijkt dat 94 procent zeer tevreden is over hun auto.
Ontdek non-conformiteit
Een Subaru beschikt over techniek die niemand anders toepast. Die techniek is er niet omdat Subaru anders wil zijn, maar omdat deze techniek werkt. Omdat er een heilig geloof in die techniek is. Al jaren. Tot slot heeft Subaru rijplezier en avontuur hoog in het vaandel staan. Zie de auto niet als een beperking, maar als middel om je doelen te bereiken. Bovendien op een manier die nog leuk is ook. Dat is Subaru.
Saloncondities
Vanaf december 2020 tot eind januari 2021 zal Subaru uitpakken met heel wat saloncondities. Zo zal de consument kunnen genieten van een prijsvoordeel (zowel online als bij de dealer) tot € 2.800 op de Impreza e-Boxer, tot € 4.300 op de XV e-Boxer, tot € 5.000 op de Outback en tot € 5.250 op de Forester e-Boxer. Ook op de BRZ Final Edition waarvan er nog maar enkele beschikbaar zijn, wordt een salonkorting toegekend van €1.000.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]